Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om den här byrån.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
En byrå som är bra på riktigt.
Kort uttryckt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Varmt tack för ett fint samarbete med Djurminnesplats Stockholm!