Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om detta företag.
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Om jag ska sammanfatta: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, skärpa med smidighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Djurminnesplats Södermalm!