Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om den här byrån.
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En byrå som är bra på riktigt!
I korthet: ett team som gör kundresan enkel. De förenar noggrannhet med eftertanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Djurminnesplats Norrmalm!