Ponyos blogg
Vi har bara goda saker att säga om det här företaget.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag!
Sammanfattningsvis: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Djurminnesplats Djurgården!