Ponyos blogg
Jag kan bara säga positiva saker om detta företag!
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Det här är ett utmärkt bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Djurminnesplats Östermalm!