Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara positiva saker att säga om detta företag.
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Det är ett bra företag på riktigt.
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, stringens med följsamhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Djurkyrkogård Södermalm!