Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om det här företaget.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag där bra betyder något på riktigt!
Kort uttryckt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Varmt tack för ett fint samarbete med Djurkyrkogård Norrmalm!