Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om det här företaget.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, med resultat!
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Djurkyrkogård Östermalm!