Ponyos blogg
Det finns bara positiva saker att säga om det här företaget.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett starkt företag på riktigt varje dag!
Kort sagt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Djurkremering Stockholm!