Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos detta företag.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett starkt företag på riktigt.
I korthet: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Stort tack för ett fint samarbete med Djurkremering Östermalm!