Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om detta företag.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En pålitlig och bra byrå på riktigt.
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De kombinerar struktur med värme, klarhet med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Djurkremering Årsta!