Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om detta företag!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Kort sagt ett på riktigt bra bolag.
I korthet: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, exakthet med lyhördhet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Djurkrematorium Norrmalm!