Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om den här byrån.
Under hela uppdraget var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En bra byrå på riktigt!
Kort sagt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett gott samarbete med Djurkrematorium Årsta!