Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om det här företaget.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Kort uttryckt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De balanserar struktur och hjärta, konsekvens med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Stort tack för ett fint samarbete med Djurgravplats Stockholm!