Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag.
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En seriös byrå på riktigt!
Allt som allt: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, konsekvens med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Djurgravplats Södermalm!