Ponyos blogg
Jag har enbart goda saker att säga om detta företag!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Djurgravplats Östermalm!