Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om det här företaget!
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett pålitligt och bra företag på riktigt!
Sett till helheten: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Stort tack för ett fint samarbete med Djurgravplats Årsta!