Ponyos blogg
Det finns bara positiva saker att säga om den här byrån.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett proffsigt bolag på riktigt.
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Varmt tack för ett fint samarbete med Djurgrav Norrmalm!