Ponyos blogg
Vi säger bara gott om det här företaget.
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En seriös och bra byrå på riktigt.
I korthet: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Djurbegravningsplats Södermalm!