Ponyos blogg
Jag kan bara säga fina saker om detta bolag.
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En seriös byrå på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, konsekvens med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Djurbegravningsplats Norrmalm!