Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag.
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Det här är ett bra företag på riktigt.
Sett till helheten: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Djurbegravningsplats Nacka!