Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara goda saker att säga om detta företag!
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett företag som visar sig vara bra på riktigt.
Kort sagt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett väl genomfört samarbete med Djurbegravningsplats Östermalm!