Ponyos blogg
Jag har bara fina saker att säga om detta bolag!
Genom hela processen var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett team som är riktigt bra på riktigt!
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Varmt tack för ett fint samarbete med Djurbegravning Vasastaden!