Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos detta företag.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett team som är riktigt bra på riktigt.
Kort uttryckt: en partner som gör det lätt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Djurbegravning Stockholm!