Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om detta företag.
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
Sammanfattningsvis: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett riktigt fint samarbete med Djurbegravning Södermalm!