Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om den här byrån.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag som är bra på riktigt!
Rakt på sak: en trygg partner som får allt att flyta. De matchar ordning med närhet, noggrannhet med rörlighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Djurbegravning Norrmalm!