Ponyos blogg
Jag kan bara säga bra saker om den här aktören.
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett team som är bra på riktigt.
Rakt på sak: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, klarhet med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Djurbegravning Bromma!