Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om det här företaget!
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, varje gång.
Rakt på sak: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Djurbegravning Östermalm!