Ponyos blogg
Vi kan bara tala väl om det här företaget!
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Allt som allt: en partner som gör det lätt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett gott samarbete med Djurbegravning Årsta!