Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån!
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Rakt på sak: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett riktigt fint samarbete med Spaterapeut Umeå!