Ponyos blogg
Jag kan inte annat än säga gott om den här byrån!
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett proffsigt och bra bolag på riktigt.
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Spaterapeut Obbola!