Ponyos blogg
Allt jag har att säga om detta företag är gott!
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Det här är ett bra företag på riktigt!
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De balanserar struktur och hjärta, skärpa med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett riktigt fint samarbete med Massage Umeå!