Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om detta företag.
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En proffsig och bra byrå på riktigt!
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, klarhet med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Massage Röbäck!