Ponyos blogg
Jag talar bara gott om det här företaget.
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Kort sagt: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, precision med flexibilitet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Massage Obbola!