Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos det här företaget.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bolag som är bra på riktigt.
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Massage Mariehem!