Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om den här byrån!
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En seriös byrå på riktigt.
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Lymfdränering Umeå!