Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om detta företag!
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Här snackar vi ett bra företag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett gott samarbete med Lymfdränering Mariehem!