Ponyos blogg
Allt jag har att säga om detta företag är gott!
Längs vägen var kontakten tydlig och trygg. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett seriöst och bra bolag på riktigt.
Kort sagt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack så mycket för ett fint samarbete med Lymfdränering Ersmark!