Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara goda saker att säga om detta företag!
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En byrå som är bra på riktigt!
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Stort tack för ett fint samarbete med Koppning Umeå!