Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om det här företaget.
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Allt som allt: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett utmärkt samarbete med Koppning Röbäck!