Ponyos blogg
Det finns bara bra saker att säga om den här byrån!
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Om jag ska sammanfatta: en trygg partner som får allt att flyta. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Stort tack för ett fint samarbete med Hudterapeut Sävar!