Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om den här byrån.
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Kort sagt: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Hudterapeut Röbäck!