Ponyos blogg
Efter vår upplevelse kan jag bara tala väl om det här företaget.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det här är omtanke på riktigt. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett seriöst och bra bolag på riktigt.
Rakt på sak: ett team som gör kundresan enkel. De balanserar struktur och hjärta, tydlighet med anpassningsförmåga, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack så mycket för ett fint samarbete med Hudterapeut Mariehem!