Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om detta företag.
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
I korthet: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett gott samarbete med Hudterapeut Ersmark!