Ponyos blogg
Jag har bara utmärkta saker att säga om den här aktören.
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som är bra på riktigt.
I korthet: en partner som gör det lätt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Hot stone Täfteå!