Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån.
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Kort uttryckt: en trygg partner som får allt att flyta. De kombinerar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Hot stone Sävar!