Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget.
Under arbetets gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Kort uttryckt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Hot stone Röbäck!