Ponyos blogg
Jag vill bara säga positiva saker om det här företaget!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Det är ett bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Fotvård Umeå!