Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om den här byrån!
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett starkt företag på riktigt!
Sett till helheten: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, tydlighet med anpassningsförmåga, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Fotvård Sävar!