Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos det här företaget.
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett verkligt bra bolag på riktigt!
Sammanfattningsvis: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De balanserar struktur och hjärta, klarhet med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Varmt tack för ett fint samarbete med Fotvård Röbäck!